Історія Ecco
Кожен бренд має свою певну історію появи світ. Він завжди пов'язаний із творчим задумом своїх розробників, а іноді й просто щасливою нагодою чи авантюрною ідеєю. Що стосується історії бренду Ecco, то він став результатом рішення Карла Тусбі, який у 1963 році заснував власний бізнес, придбавши порожній завод Бредебро. Підприємство знаходилося у Південній Данії.
Тусбі, який раніше був керуючим взуттєвої фабрики, був упевнений у своїх планах та компетентний. При цьому він чудово усвідомлював той факт, що в місті вистачало робочої сили, яка цікавилася в нових місцях на заводі. При цьому місцева комуна була дуже зацікавлена у залученні нових інвестицій, що створювало Тусбі унікальні та сприятливі умови для розвитку взуттєвої справи.
Варто зазначити, що в наш час, коли завод Бредебро працює вже півстоліття, він виправдав очікування своїх творців у повній мірі. Так, зараз на підприємстві працює більше людей, ніж на початку шістдесятих, місто проживало в містечку. Цього успіху вдалося досягти завдяки тому, що свого часу за справу взялася згуртована та організована команда однодумців, котрі під керівництвом Карла Тусбі змогли досягти своїх планів та цілей.
Запускаючи виробництво, засновник бренду ставив собі за мету випуск функціонального та комфортного взуття, що в нього повною мірою вийшло. При цьому подальший успіх бренду визначила колекція, випущена на ринок у 1970 році. Оскільки вона продемонструвала інноваційний підхід до виготовлення взуття, у бренду Ecco сформувався імідж компанії, яка застосовує у своїй роботі новітні технології, спрямовані на вдосконалення товару, що випускається.
Експерти зазначають, що Тусбі став тим, хто змінив традиційні уявлення про взуття, поставивши пріоритетом свого виробництва саме використання передових технологій. Щоб конкурентоспроможність компанії була на висоті, щасливий підприємець переклав частину своїх фабрик в інші держави. Наприклад, виробництво верху взуття було налагоджено 1974 року у Бразилії. А 1980 року завод компанії з'явився в Данії, запустивши нову виробничу лінію Desma. Саме вона дала можливість почати виробляти взуття бренду масово, не втрачаючи при цьому його споживчих властивостей.
1981 року виходить нова лінійка взуття Soft. Ставши бестселером, вона послужила основою для багатьох подальших торгових лінійок товару. До речі, саме цього року компанія стрімко продовжила розширювати свій бізнес, утвердивши для цього ефективну стратегію. Протягом наступних років бренд виходив на нові ринки та завойовував довіру нових покупців. На даний момент взуття Ecco можна придбати і в Україні. Її якість вже довгі роки тішить наших споживачів.