Обмін товару
Незалежно від того, наскільки високою є якість товару, іноді виникає необхідність у його поверненні. Це буває у випадку, коли не підійшов розмір чи фасон. Саме тому будь-яка компанія, яка дбає про комфорт своїх клієнтів, передбачає алгоритм дій у тому випадку, якщо у клієнта виникла потреба повернути товар. Працюючи із суворим дотриманням чинного законодавства, бренд Ecco в Україні забезпечує своїм клієнтам можливість швидкого повернення або обміну товару, який не підійшов з подальшим поверненням проплачених грошей.
Якщо ви зробили замовлення і вибрали оплату післяплатою, то оглянути і приміряти замовлений товар можна відразу ж у відділенні компанії, що займалася транспортуванням. Якщо розмір отриманого взуття не підійшов, від покупки можна відмовитися відразу ж на місці її отримання, а жодних проблем із цим не повинно виникнути, оскільки всі сплачені гроші вам будуть повернуті на місці транспортною компанією.
Якщо, прийшовши додому, ви зрозумієте, що все ж таки потребуєте іншої пари або взагалі іншого взуття, то повернення товару відбувається дуже просто. Протягом чотирнадцяти днів з того моменту, як взуття було отримано, ви можете повернути його в тому випадку, якщо зберегли його товарний вигляд, а також упаковку.
Ношене взуття не може підлягати обміну, крім конкретних випадків, передбачених гарантійними зобов'язаннями компанії.
Як тільки ми отримуємо повернуте вами взуття, відразу ж відправляємо вам назад оплачені кошти – будь-яким способом, зручним для вас.
Вибираючи товари бренду Ecco, ви можете не перейматися тим, як діяти, якщо отримане взуття не підійшло. Усі споживчі права, які гарантуються вам законодавством України, будуть дотримані.